Zapraszamy do udziału w szkoleniu dla coachów
ZAAWANSOWANE TECHNIKI PRACY Z EMOCJAMI W PROCESIE COACHINGOWYM
Kilka słów o emocjach…
Umiejętność rozpoznawania emocji oraz czerpania z nich informacji to jeden z kluczowych elementów pogłębiania świadomości klienta procesu coachingowego. W świecie pełnym informacji, gdzie ciąży na nas ogramna presja czasu, gdzie wysoko stawiamy sobie cele, a oczekiwania bliskich i przełożonych są coraz większe, nadmiar emocji i wiążącego się z nim stresu staje się prawdziwym wyzwaniem.
Z naszych obserwacji wynika, że szczególnie wśród początkujących coachów, a często także i u doświadczonych profesjonalistów największą trudnością jest praca z klientem w emocjach. Złość, lęk, rozczarowanie, to tylko niektóre z całej gamy emocji, jakie może odczuwać klient i (uwaga!) także i coach.
Co robić? Jakie metody pracy zastosować? Jak zrozumieć emocje i przekuć je w zasoby klienta?
Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na te wszystkie pytania i wzbogaci Cię o nowe techniki i narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać w swojej praktyce coachingowej.
ZAAWANSOWANE TECHNIKI PRACY Z EMOCJAMI W PROCESIE COACHINGOWYM
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ 1:
1. Inteligencja emocjonalna w procesie coachingowym:
kluczowe składowe Inteligencji Emocjonalnej,
identyfikacja obszarów pracy coacha związanych z Inteligencją Emocjonalną.
2. Wpływ emocji na proces coachingowy – co wspiera, a co przeszkadza?
3. Wyzwania w pracy coacha związane z emocjami klienta oraz własnymi emocjami
4. Praca z emocjami w procesie coachingowym:
budowanie przestrzeni pełnej szacunku
uważność coacha – „spowolnienie” procesu celem pogłębienia informacji
wspieranie klienta w odkrywaniu dodatkowego znaczenia pojawiających się emocji
narzędzia i techniki wspierające badania tematu, z którym przychodzi klient
MODUŁ 2:
5. Poznanie czterech nowych narzędzi budujących doświadczenie klienta:
techniki NLP (1 narzędzie)
coaching transformacyjny (3 narzędzia)
6. Intuicja w pracy coacha.
7. Czy emocje pojawiające się u coacha mogą wspierać proces coachingowy klienta? – wykorzystanie własnych odczuć i emocji w procesie coachingowym klienta.
CENA:
2000 PLN netto
CENA ZAWIERA:
udział w 2 dniach szkoleniowych
materiały szkoleniowe
przerwy kawowe
(Lunch we własnym zakresie – możliwość zamówienia cateringu dla grupy)