fbpx

Zaawansowane techniki pracy z emocjami

Zapraszamy do udziału w szkoleniu dla coachów

ZAAWANSOWANE TECHNIKI PRACY Z EMOCJAMI W PROCESIE COACHINGOWYM

Kilka słów o emocjach…

Umiejętność rozpoznawania emocji oraz czerpania z nich informacji to jeden z kluczowych elementów pogłębiania świadomości klienta procesu coachingowego. W świecie pełnym informacji, gdzie ciąży na nas ogramna presja czasu, gdzie wysoko stawiamy sobie cele, a oczekiwania bliskich i przełożonych są coraz większe, nadmiar emocji i wiążącego się z nim stresu staje się prawdziwym wyzwaniem. 

Z naszych obserwacji wynika, że szczególnie wśród początkujących coachów, a często także i u doświadczonych profesjonalistów największą trudnością jest praca z klientem w emocjach. Złość, lęk, rozczarowanie, to tylko niektóre z całej gamy emocji, jakie może odczuwać klient i (uwaga!) także i coach. 

Co robić? Jakie metody pracy zastosować? Jak zrozumieć emocje i przekuć je w zasoby klienta? 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na te wszystkie pytania i wzbogaci Cię o nowe techniki i narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać w swojej praktyce coachingowej.

 ZAAWANSOWANE TECHNIKI PRACY Z EMOCJAMI W PROCESIE COACHINGOWYM

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ 1:

1. Inteligencja emocjonalna w procesie coachingowym:

  • kluczowe składowe Inteligencji Emocjonalnej,

  • identyfikacja obszarów pracy coacha związanych z Inteligencją Emocjonalną.

2. Wpływ emocji na proces coachingowy – co wspiera, a co przeszkadza?

3. Wyzwania w pracy coacha związane z emocjami klienta oraz własnymi emocjami

4. Praca z emocjami w procesie coachingowym:

  • budowanie przestrzeni pełnej szacunku

  • uważność coacha – „spowolnienie” procesu celem pogłębienia informacji

  • wspieranie klienta w odkrywaniu dodatkowego znaczenia pojawiających się emocji

  • narzędzia i techniki wspierające badania tematu, z którym przychodzi klient

 

MODUŁ 2:

5. Poznanie czterech nowych narzędzi budujących doświadczenie klienta:

  • techniki NLP (1 narzędzie)

  • coaching transformacyjny (3 narzędzia)

6. Intuicja w pracy coacha.

7. Czy emocje pojawiające się u coacha mogą wspierać proces coachingowy klienta? – wykorzystanie własnych odczuć i emocji w procesie coachingowym klienta.

CENA:

  • 2000 PLN netto

CENA ZAWIERA:

  • udział w 2 dniach szkoleniowych

  • materiały szkoleniowe

  • przerwy kawowe

(Lunch we własnym zakresie – możliwość zamówienia cateringu dla grupy)

PROWADZĄCY:
Katarzyna Kuzak – Certyfikowany Coach ICF – Master Certified Coach, ECPC, Trener, dyplomowany psycholog. Założycielka Szkoły Coachingu Katarzyna Kuzak, główny trener oraz kierownik merytoryczny prowadzonych szkoleń z zakresu coachingu. Twórczyni MODELU MOTYLA – autorskiego modelu przedstawiającego strukturę sesji coachingowej. Prelegentka na międzynarodowych konferencjach. Prowadzi coaching indywidualnymenedżerski oraz otwarte warsztaty rozwoju osobistego, które pomagają m.in. w odkrywaniu życiowej misji oraz pogłębianiu samoświadomości. Pracuje w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniu oraz w podejściu transformacyjnym.
Agata Olszewska-Sarapata – Certyfikowany Coach ICF – Master Certified Coach, ECPC, dyplomowany psycholog. Wspiera klientów w odkrywaniu swojego prawdziwego Ja, wartości i misji życiowej, projektowaniu życia świadomie, w zgodzie ze sobą i skutecznym działaniu na rzecz wyznaczonych celów. Praktykę coachingową łączy z pracą z ciałem metodą Life Impressions Bodywork. Prowadzi warsztaty z zakresu umiejętności społecznych i efektywności osobistej. Współpracuje z biznesem i organizacjami non-profit, realizuje projekty aktywizacyjne. Prelegentka na międzynarodowych konferencjach.
UCZESTNICY: Szkolenie dedykowane jest coachom oraz osobom, które ukończyły szkolenie coachingowe w wymiarze co najmniej 30h. TERMIN SZKOLENIA I ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU: Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Katarzyna Kuzak Tel: 602485954 E-mail: hello@zostancoachem.pl