MENEDŻER-COACH
Sprawdź, jak coaching pomaga zarządzać oraz rozwijać zespół
Posłuchaj PODCASTU i dowiedz się,
co wynika z połączenia roli menedżera i coacha!
Słuchając nagrania:
- #1. Dowiesz się, dlaczego tak ważne jest aktywne słuchanie i zadawanie pytań otwartych Twoim pracownikom.
- #2. Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić inspirującą rozmowę wykraczającą poza omawianie bieżących celów.
- #3. Sprawdzisz, jak coaching pomaga zarządzać oraz rozwijać zespół.
- BONUS: Dowiesz się, jak nasz ekspert wykorzystuje umiejętności coachingowe w rodzicielstwie!
Posłuchaj nagrania, jeśli:
Chcesz zwiększyć odpowiedzialność pracowników za osiąganie
wyznaczonych celów.
Poszukujesz nowych sposobów zwiększania motywacji
do działania.
Chcesz się dowiedzieć,
jak skutecznie pracować z emocjami, by nie zabierały Ci energii.
W trakcie nagrania poznasz:
Katarzyna Kuzak
Gospodarz, Ekspert Coachingu
Psycholog i Master Certified Coach. Pomaga coachom i liderom rozwijać kluczowe umiejętności i osiągać coachingowe mistrzostwo.
Dorota Liszka
Gość Specjalny
Okręgowy Menadżer Sprzedaży, zarządza
80. osobowym zespołem, odpowiada za dostarczanie celów finansowych i rozwojowych.
Mama dwójki dzieci 🙂
Przeczytaj część rozmowy z Dorotą Liszką:
Banie się oceny innych. To było coś, co nie pozwalało mi w pełni wywiązywać się ze swojej menedżerskiej roli tak, jak ja bym to chciała, według swoich wartości, bo bałam się, że jak pójdę w innym kierunku to będę źle oceniona, albo że ktoś mi wejdzie na głowę, albo że będą mnie osądzać. To było dla mnie mega trudne. (…) Nie zmierzyłabym się z tymi emocjami, gdybym sama z nimi nie była
w porządku.
Otwarta komunikacja bardzo nas do siebie zbliżyła. [Teraz] poczucie bezpieczeństwa w zespole jest większe. Ja też na niektóre rzeczy się nie złoszczę. Jeżeli wiem, że coś się dzieje za moimi plecami, mam odwagę się do tego uśmiechnąć, jeżeli to jest coś zupełnie nieznaczącego. Albo mam odwagę o to dopytać, jeśli jest to coś istotnego, co może mieć wpływ na naszą dalszą współpracę.
Łatwo nauczyć zespół pracy
z celami, z Excelem, metod sprzedażowych itd. Natomiast jeżeli chcemy to samo robić co miesiąc, co katalog, co kwartał to możemy tak pędzić, jak taki chomik w kołowrotku i cały czas robić to samo. Natomiast jeżeli chcemy wprowadzić stałe zmiany, to one muszą być większe, szersze, z poziomu świadomości tych ludzi
i zmian zachodząych w nich w środku. I tutaj zdecyodwanie coaching pomaga. Okazuje się, że raz wprowadzona zmiana procentuje już na zawsze.